Flytthjälp

Flytten igår gick bra tack vare en otroligt hjälpsam vän. Tack så mycket för att du ställde upp och hjälpte mig! Allt gick fint förutom en liten incident med hyrsläpet. :-) Tur att släpet var vitt till färgen och att det fanns massa snö ute som kunde användas till att dölja en liten skada... Så det kan gå... :-) Släpet skulle lämnas tillbaka kl 19 och vi var ungefär 10 minuter försenade men det gick bra. Tur att de inte var så petiga!

Jag kommer att sakna min lille vän Otis nu när jag har flyttat. Otis är min förra sambos katt. :-) Han var så gullig och ville hjälpa mig att packa inför flytten. Eller ja, han ville i allafall gömma sig i lådorna och han var inte riktigt lika glad när jag lyfte ut honom.



Nej, detta är inte din banankartong... Det är mitt nya hus!


Världens sötaste ögon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0