Julpynt

Tänkte visa lite bilder från mitt fina juliga hem! :o) Jag har lyckats få mina julsaker till Norge detta år och när jag gjort mig besväret att släpa hit dem var jag ju tvungen att julpynta.  

I år utökade jag min samling av julsaker med en fin julstjärna i papper, två glastomtar och en Nissekaraff från Hadeland Glassverk och två röda juldukar. Nu har jag allt jag behöver till julen!

Det enda som jag saknar lite är en julgran och en halmbock som ska stå bredvid granen, men för att kunna ha det så måste jag definitivt ha en större lägenhet än jag har nu.

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Så fint jul mysigt du har det! =) Här i huset är det nästintill lika med noll julpynt, endast två julstjärnor (blommor) i köksfönstret samt en julduk på matbordet.

2009-12-21 @ 06:55:13
URL: http://anniz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0