Julbord

Vi hade julbord på jobbet igår kväll. Vi var över 350 personer, så det var massor av folk jag inte hade sett förut.

Det bjöds på plockmat och dessert, samt sjukt mycket att dricka. Jag gillade välkomstdrinken som var något med tranbär i tror jag. :-)

Sen var det ett live-band som spelade och det blev dans. Haha, kul att se alla så glada och galna!

Ikväll ska jag och några vänner på konsert. Vi ska se ett norskt band som heter Katzenjammer. Jag känner inte alls till dem, svenskar vet alltför lite om norsk musik.

Vi börjar med middag hos en väninna och en liten förfest innan konserten. Efter konserten är jag bjuden till en annan kompis som ska ha fest, så planen är att titta förbi där en sväng och sedan gå vidare ut på byn.

I morgon kommer ett gäng vänner över till mig på Luciafika. Just nu håller jag på att baka en tårta som jag ska bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0