Advent

Det är andra advent idag och jag har tänt det andra ljuset i min adventsljusstake. Jepp, jag har alltså julpyntat i år!

Fast jag bryter helt mot den norska traditionen att det ska vara lila ljus i adventsljusstaken... Jag har röda, hehe.

Vi kom hem från Israel igår. Resan har varit bra och det var skönt att få komma bort till värmen och framför allt solen ett tag.

Synd bara att jag är så himla förkyld. Jag blev det redan innan vi åkte och det har bara blivit värre under veckan.

Det var riktigt jobbigt att flyga hem igår. Jag är så täppt i näsan så jag fick jätteont i huvudet och öronen, plus att jag hade ett konstigt tryck i hela huvudet. Som tur var gick det värsta över när vi var nere på backen igen.

Nu har grabbarna åkt hem till Sverige igen och det känns väldigt tomt och tyst. Jag saknar dem lite!

Jag håller på att tvätta alla kläder som varit med på resan. Är redan inne på den tredje maskinen som får bli den sista.

Nu ska jag titta lite på alla bilder jag tagit i Israel. Kommer att berätta mer om resan framöver. Var ute på två utflykter också; till Jerusalem och till Masada och Döda Havet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0