Universitetsbesök

Sitter och förbereder en presentation av företaget jag jobbar för. Ska nämligen åka till Umeå i helgen för att besöka universitetet. Det program som jag läste där fyller 10 år och i helgen vankas det jubileumsfest!

På lördagen ska några av oss alumner som avslutat våra studier och börjat jobba presentera våra arbetsplatser för studenterna på programmet. Senare under kvällen ska vi ha en jubileumsbankett.

Så i morgon packar jag ner min svarta sidenklänning som jag ska ha på mig under banketten och reser till Umeå vid lunchtid. Ska bli kul att få träffa gamla kurskamrater och så ska jag även hinna med att träffa några andra vänner tänkte jag.

Jag har ett bra avtal med min arbetsplats så jag får resan betald av dem eftersom jag gör reklam för företaget genom min presentation. :-) Det tackar jag för!

Det har gått bra med flytten till nya lägenheten. Som ni kanske märkt har jag inte fått ordnat med internet ännu, men det är på gång. Måste erkänna att jag känner mig väldigt handikappad när jag inte har internet hemma.

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till med presentationen! Kram Anna

2009-04-23 @ 08:42:57
URL: http://anniz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0