Paket

Efter jobbet köpte jag och en kompis sushi till middag. Det var inte riktigt lika gott som den som jag och brorsan åt i Borås, men helt okej ändå och riktigt prisvärd.  

Vi var också och handlade lite på ett stort varuhus här i närheten. Jag hittade ett bra erbjudande och köpte en stor yuccapalm som kan stå på golvet för endast 149 norska riksdaler. Inte illa för på IKEA kostar de nästan 300 kronor.

Hittade också billiga "garderobsblommor", men jag köpte ingen för jag trodde att jag hade en. Haha, sen när jag kommer hem så ser jag att jag inte har någon... Hmm, det var nog i Luleå jag hade en. Vilken bra koll jag har! Nästan pinsamt.

Jag fick ett paket med posten idag! Det var världens bästa brorsa som hade skickat mig ett kort och en chokladkaka med min favoritnalle på. Tack brorsan du är bäst!

Det har blivit mycket godis på bloggen på sistone. Verkar som att jag inte gör annat än äter godis. :o)


Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken snäll brorsa du har. Du har verkligen lyckats med hans uppfostran! ;)

2009-04-16 @ 07:58:29
URL: http://tessides.blogg.se/
Postat av: svar

Hehe... Jag vet. Jag har varit hård, men rättvis. :-)

2009-04-16 @ 22:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0