Glad Påsk

Önskar er alla en riktigt Glad Påsk! :-) Se till att njuta av ledigheten och umgås med nära och kära! Just nu är det fint påskväder här i Norge. Det var lite mulet i morse, men på eftermiddagen tittade solen fram och då passade jag på att gå ut på en riktig långpromenad. Det är så härligt att se solen skina från en klarblå himmel trots att klockan är sju på kvällen.

Såg mina första vårblommor idag. Jag är inte någon expert på blommor, men jag tror de heter krokusar. De växer i allafall i en slänt ner mot älven och är gula och lila. Ska ta med kameran nästa tur jag går så jag kan ta lite vårbilder.

Kollade precis vädret på världens bästa norska vädersite www.yr.no och de lovar jättefint väder på lördag.

I helgen hade jag besök av en väninna som numer har flyttat till Bergen. Hon hade med sig ett påskägg till mig fyllt med choklad. :-) Så gulligt av henne! Läste förresten att svenskarna äter mer godis till påsk än till jul. Hmm, det gör nog vanligtvis inte jag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Laptopstödet (Bräda) har jag köpt på IKEA och det kostade 149 kr. Det finns förutom i svart/grå som vi har också i vit/beige. Det går att beställa online på IKEA:s hemsida. Kram Anna

2009-04-11 @ 08:05:35
URL: http://anniz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0