Förvaringslådor

Idag är första dagen av min påskledighet. Vädret är underbart, strålande sol och bara några enstaka moln på himlen. Det är riktigt varmt ute också. Jag är dock lite orolig för att all snö ska smälta bort så att det inte blir någon fler skidtur. Vi är några som har diskuterat lite smått att åka till någon skidanläggning här i närområdet helgen efter påsk, men då måste vi ha snö.

Jag började dagen med ett träningspass på Elixia med både löpning och styrketräning. Sen gick jag bara hem en snabb sväng och åt lunch. Efter det tog jag en riktig långpromenad i det fina vårvädret. Var ute över 1,5 timme och gick. Jag var också förbi Sandvika Storsenter en sväng och köpte två nya förvaringslådor. Tänkte att jag skulle organisera mina saker lite bättre. Jag erkänner att det kan behövas. :-) För er som inte visste det så är Sandvika Storsenter skandinaviens största köpcenter! Perfekt att det ligger mittemot mitt jobb.

Ända sedan i somras har jag tänkt göra ett fint fotoalbum att ha mina bilder från Kinaresan i. Nu har jag äntligen tagit tag i det och börjat! Planen är att klä in ett "vanligt" album i en bit tyg med kinamönster på. Ska visa sen hur det blev. Förutsatt att det blir ett någorlunda lyckat projekt.


Nya förvaringslådor till diverse bråte.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag är en aning besatt av lådor och korgar av alla de slag. Skulle kunna köpa hur många som helst, så det är tur att jag har en sambo som på ett snällt sätt föreslår att jag ska tänka ut vad jag ska ha dem till INNAN jag lägger hela studielånet på förvaring till grejer jag inte äger. ;) IKEA är farligt! Jag brukar kolla åt andra hållet för att minska frestelsen.

2009-04-06 @ 19:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0