Elixias utmaning

Det är mulet väder idag så jag tog mig en tur till Elixa för att träna löpning och styrketräning. Det är skönt att träna på lördag förmiddag eftersom det är betydligt mindre folk då. Jag förnyade nyligen mitt medlemsskap till att gälla 1 år till! Fick ett bra erbjudande av en av säljarna och då var det lika bra att slå till direkt.

Nu har Elixia en utmaning till alla som tränar. Under 90 dagar, från och med 1:a april, ska man träna minst 25 gånger och klarar man det får man en sportbag och ett presentkort på 1 veckas fri träning till en vän. Bara själva utmaningen räcker för att jag ska ta detta på allvar! :-)


Sportbag från Elixia.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för dina inredningstips! Ett krav på ett soffbord som jag har är definitivt att det måste ha en hylla under. Du vet ju hur noga jag är med ordning och reda =) hojta till om du hittar något!



Jag har ev hittat en snygg väggklocka, fann den på en blogg och väntar på svar om vart den är köpt. Meddelar dig när jag vet.



Angående en golvlampa så kommer en sådan absolut att behövas då tanken är att den främst ska fungera som en läslampa när jag vill ha mys i divanen med en bok. Det är denna enl länken som jag ska köpa: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90122648 Mina föräldrar har den i deras vardagsrum och den är helt perfekt!



Jag mailar till dig recept på "äkta" pite palt under veckan. Ha en fortsatt skön söndag!

2009-04-05 @ 17:49:32
URL: http://anniz.webblogg.se/
Postat av: Therese

Hej!

Jag har precis klarat av en liknande utmaning på SATS här i Uppsala. Där var kravet att man måste träna minst två gånger/vecka under 12 veckor. Då fick man antingen en träningsväska eller en microfiber-handduk. Jag valde väskan :) Alltid trevligt med lite extra träningsmotivation!



Kul att läsa om er semester i Jordanien. Jag vet ingenting om det landet, så jag lär mig massor! :)

2009-04-06 @ 08:43:55
URL: http://tessides.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0