Spännande projekt

Jag är så glad just nu! Har massor av spännande saker på gång. Jag har med andra ord väldigt fullt upp, men jag lovar att jag ska berätta mer om vad det är jag har på gång när jag får tid över.

Fick dessutom min svenska deklarationsblankett idag och såg att jag får tillbaka rekordmycket på skatten! Lyckan är som gjord! För jag kan ju i allafall avslöja att pengar kommer att behövas framöver. :-)

I helgen fick jag en så gullig påskpresent av en kompis som kom tillbaka från sin påskeferie. En jättefin liten orkidé. Sånt blir man ju bara så glad av! Tack så mycket!


Min fina orkidé.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du lyckas få den att överleva hihi

2009-04-15 @ 09:45:39
URL: http://anniz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0